Trening EMS, czy warto?

Studio treningu personalnego EMS Gold

Dlaczego warto zapisać się na trening EMS? Jakie są jego zalety i czy faktycznie jest to innowacyjna, efektywna i bezpieczna forma aktywności fizycznej? Dowiedz się, dlaczego trening EMS to zajęcia, których wręcz musisz spróbować.

Oszczędność czasu. Trening EMS to tylko 30 minut intensywnego wysiłku!

W przeciwieństwie do klasycznej formy treningu na sali fitness czy siłowni, trening EMS to zaledwie 30 minut, ale za to bardzo intensywnego wysiłku, który wpływa na całe ciało. Aby uzyskać względnie zbieżone efekty podczas tradycyjnych ćwiczeń, średnio przez 4 razy w tygodniu musisz poświęcić co najmniej 1,5 godziny na wszystkie partie mięśniowe!

Szybko pojawiające się efekty!

Z uwagi na intensywność i skalę działania treningu na bazie elektrostymulacji, widoczne efekty pojawiają się już po 4 treningach. Ten sam lub zbliżony rezultat w przypadku klasycznych ćwiczeń można uzyskać praktycznie po 4 tygodniach intensywnego treningu!

Szybko pojawiające się efekty!

Z uwagi na intensywność i skalę działania treningu na bazie elektrostymulacji, widoczne efekty pojawiają się już po 4 treningach. Ten sam lub zbliżony rezultat w przypadku klasycznych ćwiczeń można uzyskać praktycznie po 4 tygodniach intensywnego treningu!

Zero obciążenia dla stawów i kręgosłupa!

Jeden z najważniejszych aspektów treningu EMS, to praca na bazie własnego ciężaru ciała! Jest to wręcz zbawienna informacja dla wszystkich osób, które w przeszłości borykały się z wszelkiej maści przetrenowaniem lub przeciążeniem.

Bóle nadgarstków, łokci, kolan, szyi, lędźwi, a przez nadmierne napięcie mięśni nawet notorycznych bólów głowy. W treningu elektrostymulacyjnym pracujemy bez obciążenia, a impulsy elektryczne dodatkowo niwelują napięcie mięśniowe. Budując jednocześnie siłę, wytrzymałość i objętość mięśniową.

Jest to niewątpliwie jedna z głównych zalet treningu EMS, ponieważ wspierając pozytywne efekty, jednocześnie niweluje te niepożądane! Ta zaleta wykorzystywana jest również często w przypadku rehabilitacji osób po doznanych kontuzjach czy wypadkach.

Trening EMS, dlaczego warto spróbować?

Zobacz listę najważniejszych zalet treningu wykorzystującego elektrostymulację.

N

Efekty zobaczysz już po 4 treningach

N

Szybciej spalisz tkankę tłuszczową

N

Na jednym treningu zaangażujesz aż 90% mięśni

N

O 30% większa efektywność względem tradycyjnego treningu

N

Brak obciążenia na stawy

N

Poprawa postawy i postury ciała

N

Skuteczność w walce z bólami szyi, pleców i lędźwi

N

Zmniejszone napięcie mięśniowe i jego niwelowanie

K

Dołącz do rodziny EMS Gold

Podejmij wyzwanie i umów się na trening!

Nie zwlekaj z zapisem na trening, bo czas gra na Twoją niekorzyść. Umów trening personalny z jednym z naszych trenerów i przekonaj się jak wiele zalet, kryje się pod treningiem z elektrostymulacją. Nadal wątpisz w zalety EMS lub masz do nas pytania?

Czekamy na Twój kontakt!

Dowiedz się więcej o naszej firmie, treningach personalnych i zespole.

Dowiedz się więcej o naszym studio treningów EMS. Poznaj nasz zespół, sprawdź nasze ceny i umów swój pierwszy trening personalny.

O nas

Cennik

Trening personalny

Siła i wytrzymałość

Wzmocnienie siły i poprawa wytrzymałości. Podczas ćwiczeń z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni zaangażowanych w pracę jest nawet do 90% włókien mięśniowych, czyli o co najmniej 30% niż przy tradycyjnych metodach. Ponadto podczas wysiłku podnosi się intensywność skurczów mięśni, co wpływa na poprawę ich działania, a tym samym zwiększa wytrzymałość. 

Budowa objętości mięśniowej

Naturalna rozbudowa tkanki mięśniowej. Wzmożona praca większości włókien mięśniowych w organizmie przyczynia się do rozbudowy tkanki mięśniowej. Dodatkowa stymulacja podczas ćwiczeń przyspiesza wzrost, co można zaobserwować już nawet po kilku sesjach – w szczególności w partii ramion, nóg i klatki piersiowej. Z tego powodu metoda EMS jest polecana w rehabilitacji w celu odbudowy mięśni zanikłych w wyniku operacji.

 

Szybsze spalanie tkanki tłuszczowej

Lepsze efekty spalania tkanki tłuszczowej. W trakcie ćwiczeń z wykorzystaniem metody elektrostymulacji mięśni wzrasta aktywność metaboliczna i wzrost ten utrzymuje się jeszcze przez pewien czas po zakończonym treningu. Oznacza to skuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym lepszym ukierunkowaniu procesu redukcji tłuszczu na określone – problematyczne – partie ciała. Bardzo pozytywne efekty zaobserwowano u kobiet, u których zmniejszyła się procentowa zawartość tłuszczu w obszarze talii, bioder oraz ud. 

Niwelowanie napięcia mięśniowego

Zmniejszone napięcie mięśni i zniwelowanie zaburzeń mięśniowych. Dzięki stymulacji krążenia krwi w trakcie ćwiczeń w niemal wszystkich komórkach mięśniowych (a więc praktycznie 90%), dochodzi do ogólnego zmniejszenia napięcia w mięśniach i więzadłach, co z kolei pozwala uniknąć ryzyka ich uszkodzenia, czy zerwania. Ponadto plan treningowy można nakierować na konkretną grupę mięśni, a dzięki temu popracować intensywniej nad partiami słabszymi. 

Poprawa postawy ciała i redukcja bólu pleców

Poprawa postawy i zredukowanie bólu pleców. Bez odpowiednio zaplanowanego treningu i przy siedzącym trybie pracy bardzo łatwo można zaniedbać rozwój mięśni posturalnych pleców, brzucha i okolic miednicy, a tym samym narazić się na bóle pleców. Trening EMS pozwala na ćwiczenie właśnie tych partii odpowiedzialnych za prawidłową posturę ciała. 

Poprawa rezultatów sportowych

Poprawa rezultatów sportowych Osoby trenujące sporty wytrzymałościowe i siłowe, powinny zainteresować się treningiem EMS. Pozwala właśnie w tych dwóch obszarach poprawić parametry ludzkiego ciała, a w ten sposób pozytywnie wpłynąć na osiągnięcie lepszych wyników sportowych. 

Ograniczenie obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego

W trakcie ćwiczeń z zastosowaniem metody elektrostymulacji mięśni nie stosuje się dodatkowego obciążenia – wystarczająca jest waga Twojego ciała! Dzięki temu kręgosłup i stawy nie są narażone na przeciążenie i uszkodzenia z tym związane. Intensywność ćwiczeń wiąże się z zastosowaniem pobudzenia elektrycznego. Rozważając rozpoczęcie treningów EMS warto mieć na uwadze powyższe zalety, a także oszczędność czasu. Sesja trwa tylko 30 minut, ponieważ wszystkie partie mięśni pracują jednocześnie. Ponadto efekty zauważalne są już po kilku (4-6) treningach przy skorzystaniu ze standardowej (30-minutowej) sesji dwa razy w tygodniu.