TRENING EMS Wrocław

30 minut dla Twojego zdrowia, kondycji i upragnionej sylwetki.

Trening EMS w naszym studio treningów personalnych z wykorzystaniem elektrostymulacji to 30 minut efektywnego i zindywidualizowanego treningu. Dowiedz się dlaczego warto zainteresować się tą formą aktywności fizycznej i jakie są jej niepodważalne atuty.

Zalety treningu EMS

Trening EMS to praktycznie klasyczna forma treningu, ale bazująca na własnym ciężarze ciała i wzbogacona o specjalne kombinezony zapewniające elektrostymulację mięśni podczas tej samej jednostki treningowej. Jakie są więc atuty treningu EMS?

Tradycyjny, nawet najbardziej wymagający trening angażuje zaledwie 60% wszystkich mięśni. W przypadku treningu EMS, odsetek ten dochodzi do praktycznie 90%, co znacznie wpływa na efektywność ćwiczeń. A to zaledwie jeden z wielu atutów tej formy treningu.

Indywidualna opieka trenerska i trening personalny

Jako pasjonaci wszelakich form aktywności fizycznej, jednocześnie trenerzy personalni i szkoleniowcy kształcący przyszłych trenerów personalnych w jednej z najbardziej rozpoznawalnych Akademii, stawiamy na indywidualny charakter zajęć i równie indywidualną współpracę poza jednostkami treningowymi w naszym studio.

Zadzwoń do nas, umów trening i nie bój się pytać o szczegóły. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Indywidualna opieka trenerska i trening personalny

Jako pasjonaci wszelakich form aktywności fizycznej, jednocześnie trenerzy personalni i szkoleniowcy kształcący przyszłych trenerów personalnych w jednej z najbardziej rozpoznawalnych Akademii, stawiamy na indywidualny charakter zajęć i równie indywidualną współpracę poza jednostkami treningowymi w naszym studio.

Zadzwoń do nas, umów trening i nie bój się pytać o szczegóły. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Studio treningu EMS w centrum Wrocławia

Nasze studio treningu EMS Gold mieści się na południu Wrocławia. Jesteśmy usytuowani na pograniczu takich dzielnic jak Krzyki i Gaj.

Mamy nadzieję, że w budowaniu Twojej atrakcyjnej sylwetki pomoże Ci równie atrakcyjna lokalizacja naszego studia treningów personalnych EMS.

Zalety treningu EMS

N

Wysoka efektywność treningu

N

Szybsze spalanie tkanki tłuszczowej

N

Aż 90% wszystkich zaangażowanych mięśni

N

Wysoka skuteczność w walce z bólem pleców, lędźwi i szyi

N

Trening EMS nie obciąża stawów

N

Na trening EMS wystarczy poświęcić zaledwie 30 minut

K

Trening EMS Wrocław

Umów trening lub dopytaj o szczegóły!

Dowiedz się o zaletach treningu EMS lub zadzwoń do nas. Zapisz się na premierowy trening w naszym studio i pod okiem doświadczonych trenerów personalnych, będących również szkoleniowcami, na własnej skórze poznaj moc treningu z dodatkową elektrostymulacją mięśni.

Czekamy na Twój kontakt!

534 707 805

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania i dowiedz się co jest prawdą, a co powszechnym mitem.

Czy trening EMS jest bezbolesny – FAKT

Stymulacja mięśni jest subtelna i niewyczuwalna, a ćwiczenia podejmowanie w trakcie treningu nie rozciągają nadmiernie włókien. Ponadto nie są wykorzystywane żadne obciążenia, które mogłyby przyczyniać się do bólu.

Czy trening EMS jest bezpieczny – FAKT

To prawda! Elektrostymulacja mięśni nie powoduje przeciążeń stawów i kręgosłupa. Ponadto parametry są starannie dostosowywane do możliwości każdego organizmu, co oznacza, że nie ma ryzyka wystąpienia kontuzji.

Czy trening EMS można stosować w ciąży – MIT

Nie! Wpływ elektrostymulacji na rozwijający się ciele kobiety płód może nie być pozytywny. Dlatego lepiej unikać tej formy ćwiczeń podczas ciąży, ale już 6-8 tygodni po narodzeniu dzięki EMS można wrócić szybko do formy.

Czy trening EMS można stosować po kontuzji – FAKT

Owszem, jest to bezpieczna metoda treningowa, jednak należy najpierw skonsultować się z lekarzem oraz rehabilitantem i fizjoterapeutą, którzy ocenią zasadność stosowania tej metody przy występującej kontuzji.

Czy trening EMS redukuje tylko tkankę tłuszczową – MIT

Ta metoda ćwiczeń pomaga nie tylko w utracie zbędnych kilogramów, ale też zwiększa masę i siłę mięśni. Na początku współpracy, podczas rozmowy z trenerem personalnym ustanawiany jest faktyczny cel ćwiczeń.

Czy trening EMS trwa krótko – FAKT

Ćwiczenia z wykorzystaniem elektrostymulatora nie zajmują więcej niż 30 minut, przy czym ma się wrażenie po ich zakończeniu jak po odbyciu solidnego 1,5-godzinnego treningu.

Czy trening EMS to tylko stanie w kombinezonie – MIT

Absolutnie nie! Po założeniu specjalnego kombinezonu osoba trenująca wykonuje szereg ćwiczeń, także z wykorzystaniem sprzętu np. piłek, taśm, podwieszanych lin – w zależności od planowanej sesji treningowej i bieżących potrzeb.

Dowiedz się więcej o naszej firmie, treningach personalnych i zespole.

Dowiedz się więcej o naszym studio treningów EMS. Poznaj nasz cennik, dowiedz się o zaletach treningu z elektrostymulacją i odezwij się do nas.

O nas

Cennik

Dlaczego warto?

Czym jest trening EMS i jak działa?

Metoda elektrostymulacji mięśni może być stosowana jako forma treningu fizycznego. Mechanizm jej działania uzupełnia pracę włókien mięśniowych. W naturze impuls powoduje pobudzenie niewielkiej liczby włókien mięśniowych, na tyle by wykonały konkretne zadanie, np. podniosły rękę, uniosły nogę, przesunęły biodra. W treningu EMS impuls pochodzi z zewnątrz, ponadto nie jest to już naturalny bodziec wynikający z ciężaru i grawitacji, a powodowany impulsem nerwowo-mięśniowym. Dzięki temu jest on silniejszy, przez co mocniej i efektywniej oddziałuje na organizm.

 

Biologia, a elektrostymulacja. Połączenie idealne.

Na początek warto bliżej przyjrzeć się miocytom, czyli komórkom mięśniowym. Ich liczba może być różna w zależności od indywidualnych uwarunkowań organizmu, a także w zależności od konkretnego mięśnia – np. mięsień czworogłowy uda może mieć nawet do kilkuset miocytów, podczas gdy mięsień oka składa się od 3 do 5 komórek ruchowych.

Jak sama nazwa wskazuje odpowiadają za ruch, a powoduje go tak naprawdę skurcz komórki ruchowe. Co ważne – miocyty jednostki motorycznej faktycznie kurczą się jednocześnie. Jak to się dzieje? Należy pamiętać, że różne jednostki motoryczne posiadają odmienną fazę pobudzenia/relaksacji w danym momencie.

Bodziec ośrodkowy prowadzący do skurczy jest zawsze asynchroniczny, czyli powoduje skurcz w różnych jednostkach motorycznych i w różnym czasie. Dzięki temu skurcz staje się równomierny. Zastanawiając się nad podstawami biologicznymi treningu EMS należy mieć na uwadze także częstotliwość pobudzenia jednostki motorycznej. Jej zwiększenie wpływa na zwiększenie siły skurczu mięśnia. Średnie częstotliwości impulsów (20-50Hz) wpływają na zwiększenie poziomu napięcia włókien, co poprawia strukturę mięśniową. Wysokie częstotliwości impulsów (50-90Hz) przyczyniają się do zwiększania masy i objętości mięśni.

Ponadto trening EMS wykorzystuje także czas trwania impulsu oraz jego natężenie. Podnosząc wskaźniki natężenia można zaangażować w proces skurczu większą liczbę komórek ruchowych – naturalnie tylko do pewnego momentu, gdy wszelkie możliwe włóka już będą zaangażowane w pracę. Nie tylko natężenie wzmaga siłę skurczu, ale także cza impulsu. Operowanie tymi dwoma parametrami pozwala dostosować trening do indywidualnych uwarunkowań organizmu. Trening EMS wykorzystuje elektrostymulację mięśni do wzrostu jego masy, obwodu, a także przyczynia się do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej, która go otacza.

 

Jak przebiega trening EMS?

Pierwszym krokiem do rozpoczęcia treningu z elektrostymulacją mięśni jest skontaktowanie się z nami i umówienie na pierwsze spotkanie z trenerem personalnym. Podczas niego zapoznajemy naszych Klientów ze specjalistycznym sprzętem.

Jest to charakterystyczny kombinezon z odpowiednio rozmieszczonymi diodami, które odpowiadają za stymulację mięśni poprzez generowane impulsy elektryczne o średniej bądź wysokiej częstotliwości.

Na wstępie przeprowadzamy wywiad i dokonujemy pomiarów (głównie masy ciała), dzięki temu wiemy jaką intensywność impulsu dopasować. Właściwe dobranie parametrów pozwala kontrolować efektywność elektrostymulacji mięśni, dzięki czemu trening EMS trwa krótko, średnio 20 -30 minut.

W tym czasie trenujący wykonuje różnorodne ćwiczenia dopinające poszczególne partii mięśni, przy uwzględnieniu najbardziej problematycznych partii ciała. Możemy pomóc w walce z otyłością, ale też wzmocnić siłę mięśni. Ćwiczenia kończą się pięciominutowym relaksem, jest to bardzo ważna część treningu, której nie należy omijać, aby nie przyczynić się do uszkodzenia mięśni. Trening EMS przeprowadzany jest pod okiem doświadczonego trenera profesjonalnego, który pomoże ustalić nie tylko długość i parametry ćwiczeń. Dobiera także częstotliwość przeprowadzanych treningów – z reguły 1-3 w tygodniu. Oznacza to, że przy tej metodzie wystarczy Ci od 30 minut do 1,5 godziny w tygodniu, aby w dość znaczny sposób poprawić sylwetkę i estetykę Twojego ciała.